Televizyonun olmadığı yıllarda reklamları radyolardan dinlerdik. Teknolojinin ilerlemesi ile birlikte reklamlar televizyonlara taşınır oldu. Hatta reklamlar için bile ayrı televizyon kanalları bile kuruldu. İnternet çıkmadan önce en etkili, en dikkat çekici reklam yöntemi nedir diye sizlere bir soru yöneltilirse cevabınız mutlaka televizyon olur. Hem görsellik açısından hemde hitap ettiği kitle sayısının çok olduğundan dolayı reklamın daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayarak markaya veya ürüne yönlendirir.
Son yıllarda hızla ilerleyen teknolojinin bizlere sunduğu internet olanağı sayesinde büyükten küçüğe herkesin en az bir tane sosyal medya hesabı var. Sizlerde biliyorsunuz ki en bilinen sosyal medya paylaşım siteleri olan Facebook , Snapchat, Instagram ve Twitter hepimiz tarafından en çok kullanılan siteler arasında yer almaktadır. Sosyal medyayı kullanım oranlarına bakılırsa en büyük payı genç nüfus oluşturuyor.
Yeni bir ürün veya markayı sunmanın en etkili yöntemi pazarlamadır. Reklam ne kadar ilgi çekici ise ürüne veya markaya olan talep artacaktır. Pazarlama ve reklam hizmetleri daha çok kitleye ulaşması için pazarlama stratejileri geliştirilir.
Şuanda her hangi bir ürünün, hizmetin veya markanın piyasaya sunulmasında en etkili pazarlama stratejisi hiç kuşkusuz sosyal medyadır. Sosyal medyada yaş aralığı, hedef kitle gibi sınırlandırmalar doğrultusunda reklam veririz. Facebook kitlesi için ayrı, Twitter takipçileri için ayrı Instagram kullanıcıları için ayrı reklam veririz. Buda tabi ki ek bir maliyete sebep olmaktadır.
Bu sizler için, tüm etkileyici pazarlama ve reklam hizmetlerini tek bir platformda bir araya getiren SocialCxN hakkında bilgiler vermek istiyorum.
SOCIALCXN NEDİR?
Blok zincir temeline dayalı markaların ürün ve hizmetlerinin daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak amacıyla geliştirilmiş merkezi olmayan platformdur. Küçük işletmeler, büyük şirketler ve orta ölçekli işletmeler için marka, ürün ve hizmetlerini, aboneleri ve hayranları arasında tanıtmalarına olanak sağlar. Reklam verenler tüm kampanyalarını bir arada toplayarak para kazanabilirler aynı zamanda tek yerden yöneltme imkanı sunduğundan dolayı piyasa için büyük fayda sağlayacaktır.
Markalar, ürünlerini pazarlarken hedef kitlesine ulaşabilecek etkileyici kullanıcıları bulmakta genellikle zorlanırlar. Tam bu noktada SocialCxN, devreye girerek tüm kullanıcıların reklam kampanyalarını tek bir platformdan kontrol ederek markaların en iyi olanı bulmak için binlerce izleyici arasından marka ile etkileşimi olanları hızlı ve kolayca filtreleyerek arasından seçer.
Markalar müşterileri ile farklı şekillerde iletişim kurar. Bazıları e-posta yoluyla müşterilerine ulaşırken, bazıları da telefon yoluyla ulaşmak ister. Bazen iletişimden kaynaklanan sorunlar meydana gelir. Bu durumda SocialCxN markaların ve etkileyici tüketiciler arasındaki ilişkilerini ve aralarında iletişimden kaynaklanan sorunları çözmeye yardımcı olur.
SocialCxN platformu sayesinde markalar ve etkileşimde bulunan tüketiciler arasında bir bağ oluşarak iki taraflı kazanma fırsatı sağlar. Bir örnek vermek gerekirse etkileyiciler markaların verdiği fiyatta pazarlık yapabilecek, markalar açısından ise hedef kitleleriyle bağlantı kuracak olan tüketicileri daha iyi belirleyecek dolayısıyla daha fazla satış yapabilecektir.
SocialCxN telif hakkı koruması, hızlı uyuşmazlık çözümü, mağaza değerlendirmesi, dijital danışmanlık hizmeti, kolay markalama çözümleri oluşturmak gibi daha bir çok sorunun çözümünde sizlere destek verecektir.
SocialCxN iOS ve Android uygulamaları ile mobil cihazlarda kullanabilirsiniz.
TOKEN ve ICO BİLGİLERİ
Token adı: CxN
Toplam token miktarı: 500 Milyon CxN
Token tipi: ERC-20
Kabul edilen para birimleri: ETH, BTC
Minimum alım miktarı: 0.10 ETH
Hard cap: 20,000 ETH
Soft cap: 6,000 ETH
Ön-ICO 1. Aşama: 20 Mart 2018 - 10 Nisan 2018 (1 ETH = 14, 375 CxN, 15% Bonus)
Ön-ICO 2. Aşama: 16 Nisan 2018 -7 Mayıs 2018 (1 ETH = 13,750 CxN, 10% Bonus)
Ico Satış tarihi: 11 Mayıs 2018 - 18 Haziran 2018 (1 ETH = 12,500 CxN)
Not: CxN tokenleri ICO'dan 4 - 6 hafta sonra büyük borsalarda işlem görmesi bekleniyor. Satılamayan tokenler, 1 yıl boyunca emanet olarak kilitli kalacaktır.
YOL HARİTASI
SOCIALCXN platformunun yol haritası aşağıda ayrıntılı olarak verilmiştir.
EKİP
SOCIALCXN ekibi blockchain, sosyal medya, satış, pazarlama, halkla ilişkiler alanında uzman kişilerin ortak ürünüdür. Ekip kurucusu projenin hedeflenen yüksekliğe ulaşmasını sağlayacak kararlı bir lider olan Yasir Shirazi' dir. Diğer ekip üyeleri ise: Prashant Madayam, Zain Khan, Tom Hayes, Kevin Song, Andre Russo dur. Bu kişilerin dışında 20 ye yakın araştırma geliştirme ekibi ve pazarlama uzmanları yer almaktadır.
SocialCxN platformu hakkında genel bilgileri sizlerle paylaştım. Kendi fikrimi de belirtmek gerekirse sosyal medya reklam kampanyalarını daha şeffaf ve tek merkezde toplayan özellikle marka ve ürün yönetimini geliştirmeye yönelik hazırlanmış bir sistemdir. Pazarlama sektörüne bir çok kolaylık sağlayacak ve gelecek için umut veren SocialCxN platformuna sizlerinde desteklerinizi bekliyoruz.
Projeye dahil olmak ve daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki linkleri ziyaret edebilirsiniz. Bol şanslar...
Web sitesi: https://www.socialcxn.io/
Whitepaper: https://www.socialcxn.io/uploads/docs/SocialCxN-WhitePaper.pdf
Bitcointalk ANN: https://bitcointalk.org/index.php?topic=3026555.new#new
Facebook: https://www.facebook.com/socialcxn/
Twitter: https://twitter.com/SocialCXN
Telegram: https://t.me/SocialCxN
My Bitcointalk profile (PinkBlue): https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1162745
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder